Infolinia: +48 789 155 778

Gwarancja

Drodzy Państwo! Firma Weber zapewnia profesjonalną, szybką i wygodną opiekę gwarancyjną bez konieczności wychodzenia z domu. Jeśli jakaś część grilla uległa zniszczeniu w czasie trwania gwarancji zapraszamy się do zapoznania z poniższymi zasadami zgłaszania zepsutych elementów.

Firma Weber tworzy grille od ponad 60 lat i dokłada wszelkich starań aby dostarczyć Państwu produkt najwyższej jakości. Może się jednak zdarzyć, że potrzebna będzie część zamienna. W czasie trwania okresu gwarancyjnego oraz po nim można bezproblemowo wymienić każdą uszkodzoną część grilla na nową. Okresy gwarancyjne dla poszczególnych grilli i elementów w nich zawartych mogą być różne:

  • gwarancja dla grilli węglowych wynosi do 10 lat
  • gwarancja dla grilli gazowych wynosi do 10 lat
  • gwarancja dla grilli elektrycznych wynosi do 5 lat
  • gwarancja na akcesoria wielorazowego użytku wynosi 2 lata
  • szczegóły gwarancji na konkretne elementy każdego grilla znajdują się w książeczce dołączonej do produktu.

W celu zamówienia nowego elementu dla swojego grilla, należy dostarczyć nam na adres mailowy info@grillsklep.pl następujące dane: skan dowodu zakupu, zdjęcie uszkodzonej części, informację na temat okoliczności uszkodzenia, numer seryjny grilla oraz swój pełny adres korespondencyjny z numerem telefonu. W wiadomości zwrotnej dostaną Państwo potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, a następnie informację o terminie realizacji.

Numer seryjny grilla znajdą Państwo w następujących miejscach:

  • grille węglowe: wygrawerowany na klapie wywietrznika w pokrywie
  • grille gazowe z serii Q oraz grille elektryczne: nalepka na tylnej ramie grilla lub na spodzie składanego blatu bocznego
  • pozostałe grille gazowe: nalepka na dnie wewnątrz szafy grilla

W razie problemów z odnalezieniem numeru seryjnego grilla, prosimy o kontakt na infolinię.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies