Ceny przesyłek
Wszystkie dostawy realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub DPD. Wszystkie zamówione u nas grille dostarczamy bezpłatnie na terenie całej Polski. Na terenie Warszawy istnieje możliwość odpłatnego montażu grilla i dostarczenia go pod wskazany adres już złożonego (usługa dotyczy tylko modeli grilli, których ceny zaczynają się od 2000 zł). Koszty dostaw i montażu prezentują się następująco:
1. Cena dostawy paczki o wartości poniżej 300 zł wynosi 20 zł.
2. Dostawa paczki o wartości powyżej 300 zł jest bezpłatna.
3. Przy zamówieniu większej ilości produktów, koszty dostawy liczone są tylko raz.
4. Dostawa zmontowanego grilla na terenie Warszawy i najbliższych jej okolic zależy od wartości i wielkości grilla. W tej sprawie należy skontaktować się ze sprzedawcą.
Czas realizacji zamówień
Wszystkie zamówienia złożone do godziny 12:00 każdego dnia roboczego realizowane są jeszcze w tym samym dniu. Standardowo firma kurierska doręcza przesyłki następnego dnia roboczego. Jednak czas dostawy może się wydłużyć w przypadku paczek ciężkich (od ok. 30 kg) lub wysyłki do miejscowości poniżej 50 000 mieszkańców. W przypadku kilku paczek w przesyłce, jest prawdopodobne, że zostaną one dostarczone oddzielnymi samochodami kurierskimi. Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 3 dni robocze.
O wysłaniu towaru zostaną Państwo poinformowani wiadomością e-mail. Również w razie niedostępności jakiegoś towaru z zamówienia, zostanie przekazana stosowna informacja wiadomością e-mail lub telefonicznie. Przed przyjazdem, kurier może zadzwonić do Państwa w celu ustalenia godziny dostarczenia przesyłki, nie jest to jednak jego obowiązkiem.
Należy pamiętać, że wiele z naszych towarów (głównie grille gazowe) to przesyłki ciężkie. W związku z tym, przy odbiorze powinni Państwo postarać się o pomoc do jej wniesienia gdyż zakres pracy kuriera ogranicza się w takim przypadku do rozładowania przesyłki. Jednak często kurierzy nieodpłatnie pomagają przy wnoszeniu przesyłki.
Postępowanie w przypadku nieobecności odbiorcy przesyłki
W przypadku Państwa nieobecności pod adresem, na który miała zostać dostarczona przesyłka, kurier pozostawi awizo z informacjami kiedy i gdzie odebrać przesyłkę, lub jak zamówić kolejną dostawę. Termin odbioru przesyłki awizowanej może być różny, w zależności od firmy kurierskiej. W takim przypadku najlepiej skontaktować się pod danymi teleadresowymi na awizo lub z naszym sklepem. Po upływie terminu odbioru towar wróci do naszego magazynu, a jego ponownie dostarczenie możliwe będzie dopiero po pokryciu pełnych kosztów kolejnej dostawy. W przypadku nieodebrania towaru po upływie 30 dni od trafienia do magazynu, zostaje on ponownie przeznaczony do sprzedaży.
Rezygnacja z towaru
Z towaru zakupionego w naszym sklepie mogą Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia doręczenia towaru. Zwracany towar musi pozostać w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Aby zwrócić towar, należy przesłać do siedziby naszej firmy specjalne pismo lub wiadomość e-mail o odstąpieniu od umowy. Po przesłaniu rezygnacji należy w ciągu 14 dni odesłać towar będący przedmiotem umowy na podany adres:
GRILLIOGROD.PL Kacprzyk, Garwoliński Spółka Jawna
ul. Wenecka 12
03-244 Warszawa
Razem ze zwracanym towarem należy przesłać fakturę i/lub paragon. Jeśli na fakturze są też inne towary nie podlegające zwrotowi, to odeślemy Państwu skorygowaną fakturę. Zwrot kosztu produktu następuje w terminie do 14 dni od chwili jego otrzymania przez nas. Zwracane są koszty zakupu towaru oraz koszty dostawy w pierwszą stronę tj. do klienta. Koszty odesłania towaru do sprzedawcy przez klienta ponosi konsument odstępujący od umowy.
Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.