Infolinia: 22 290 21 31
0

Dostawa

Ceny przesyłek

Wszystkie dostawy realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub DPD. Wszystkie zamówione u nas grille dostarczamy bezpłatnie na terenie całej Polski. Na terenie Warszawy istnieje możliwość odpłatnego montażu grilla i dostarczenia go pod wskazany adres już złożonego (usługa dotyczy tylko modeli grilli, których ceny zaczynają się od 2000 zł).  Koszty dostaw i montażu prezentują się następująco:

1. Cena dostawy paczki o wartości poniżej 300 zł wynosi 20 zł.
2. Dostawa paczki o wartości powyżej 300 zł jest bezpłatna.
3. Przy zamówieniu większej ilości produktów, koszty dostawy liczone są tylko raz.
4. Dostawa zmontowanego grilla na terenie Warszawy i najbliższych jej okolic zależy od wartości i wielkości grilla. W tej sprawie należy skontaktować się ze sprzedawcą.

Czas realizacji zamówień

Wszystkie zamówienia złożone do godziny 12:00 każdego dnia roboczego realizowane są jeszcze w tym samym dniu. Standardowo firma kurierska doręcza przesyłki następnego dnia roboczego. Jednak czas dostawy może się wydłużyć w przypadku paczek ciężkich (od ok. 30 kg) lub wysyłki do miejscowości poniżej 50 000 mieszkańców. W przypadku kilku paczek w przesyłce, jest prawdopodobne, że zostaną one dostarczone oddzielnymi samochodami kurierskimi. Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 3 dni robocze.

O wysłaniu towaru zostaną Państwo poinformowani wiadomością e-mail. Również w razie niedostępności jakiegoś towaru z zamówienia, zostanie przekazana stosowna informacja wiadomością e-mail lub telefonicznie. Przed przyjazdem, kurier może zadzwonić do Państwa w celu ustalenia godziny dostarczenia przesyłki, nie jest to jednak jego obowiązkiem.

Należy pamiętać, że wiele z naszych towarów (głównie grille gazowe) to przesyłki ciężkie. W związku z tym, przy odbiorze powinni Państwo postarać się o pomoc do jej wniesienia gdyż zakres pracy kuriera ogranicza się w takim przypadku do rozładowania przesyłki. Jednak często kurierzy nieodpłatnie pomagają przy wnoszeniu przesyłki.

Postępowanie w przypadku nieobecności odbiorcy przesyłki

W przypadku Państwa nieobecności pod adresem, na który miała zostać dostarczona przesyłka, kurier pozostawi awizo z informacjami kiedy i gdzie odebrać przesyłkę, lub jak zamówić kolejną dostawę. Termin odbioru przesyłki awizowanej może być różny, w zależności od firmy kurierskiej. W takim przypadku najlepiej skontaktować się pod danymi teleadresowymi na awizo lub z naszym sklepem. Po upływie terminu odbioru towar wróci do naszego magazynu, a jego ponownie dostarczenie możliwe będzie dopiero po pokryciu pełnych kosztów kolejnej dostawy. W przypadku nieodebrania towaru po upływie 30 dni od trafienia do magazynu, zostaje on ponownie przeznaczony do sprzedaży.

Rezygnacja z towaru

Z towaru zakupionego w naszym sklepie mogą Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia doręczenia towaru. Zwracany towar musi pozostać w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Aby zwrócić towar, należy przesłać do siedziby naszej firmy specjalne pismo lub wiadomość e-mail o odstąpieniu od umowy. Po przesłaniu rezygnacji należy w ciągu 14 dni odesłać towar będący przedmiotem umowy na podany adres:

GRILLIOGROD.PL Kacprzyk, Garwoliński Spółka Jawna
ul. Wenecka 12
03-244 Warszawa

Razem ze zwracanym towarem należy przesłać fakturę i/lub paragon. Jeśli na fakturze są też inne towary nie podlegające zwrotowi, to odeślemy Państwu skorygowaną fakturę. Zwrot kosztu produktu następuje w terminie do 14 dni od chwili jego otrzymania przez nas. Zwracane są koszty zakupu towaru oraz koszty dostawy w pierwszą stronę tj. do klienta. Koszty odesłania towaru do sprzedawcy przez klienta ponosi konsument odstępujący od umowy.

Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies